Lilypie First Birthday tickers

Monday, December 31, 2012

Selamat tinggal 2012


Xtak sampai sejam lg berakhirla tahun 2012 yg bermakna dlm hidup saya. Sebab tahun 2012 ni sejarah dlm hidup saya bergelar ibu. Yee seorang ibu kepada Ameen Rezqullah saya. Permata hati saya :)

Pengalaman pertama dlm hidup rasa melahirkan, menyusukan, menidurkan, memandikan dan macam2 me me me lg :) ohhh sume pengalaman yg saya rasa dalam tahun 2012 ini....terima kasi Ya Allah



Tahun 2012 juge saye telah membuat keputusan yg sy tak terpikir lgsg pd tahun2 sblm ni iaitu tidak lg makan gaji. Ye Alhamdulillah telah berjaya saye tubuhkan sebuah bisnes yg dulu hanya suke2 dan angan2 saje. Terima kasih suami dan keluarga yg sgt memberi sokongn dr segala segi. InsyaAllah akan dibuka secara rasmi dlm masa terdekat. Doaki semoga bisnes ini betjaya dan diberkati Allah dan semoga dpt berkongsi kesenangan bersama keluarga dan rakan2 kelak. InsyaAllah :)



Amin amin ya Allah.....Alhamdulillah azam 2012 tercapai dgn izin Allah.


posted from Bloggeroid

0 comments on "Selamat tinggal 2012"

 

layar merahjambu Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez